Alla inlägg under juni 2015

Av pia pietiläinen - 8 juni 2015 09:38

jahaa...inte blir det lätt ta sig ur denna skit, spelberonede men nu har jag nått verligen botten. Spelar mer än jag har inkomster, tankarna är bara på spel och allt känns bara skit. Satt imorse och lyssnade på när sonen skulle till skolan själv är jag ledig idag från jobbet. Då kom ångesten smygande igen att jag förstör hans liv ockdå med mitt spelande:( Maken har ingen aning om detta tur det för vill inte såra honom med mitt svek. Har haft spelberonede även tidigare och han hjälpte mig då och känner mig nu värdelös att jag har börjat igen. Vi har separat ekonomi som tur är för annars hade jag även spelat hans pengar..Hur tänker man eller rättare sagt jag...Fan att det där suget är så stark! Har nu blockerat mig från alla spelsajter som finns och känns ganska skönt att få skriva av sig lite.

Ska börja att röja runt lite här hemma så tankarna kan vila lite  

Får skriva igen lite senare under dagen

Puss o kram till er alla som orkar läsa  

Presentation

Välkommen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

" title="
" target="_blank">mode
  • RSS

    Besöksstatistik

    Titta!!


    Skapa flashcards